Då var de över

Nu har kläm å känn festen varit, blev lite folk inte så många som jag trodde på självaste festen men det funkade iaf.

Vi festade och drack (iaf endel av oss) sen vid typ halv ett så gick vi ut på krogen. Tappade min hunka som jag lånat av Emelie men som jag senare hittade i min fick som jag hade sökt igenom 3000ggr. Visste dock inte att dom fickorna gick ända fram till gylfen och hur ofta känner man där. Man stoppar ju ner handen rakt ner å känner om man har nå i fickan inte "Vänta jag ska bara känna vid gylfen om jag har mina pengar där" .
Lite weird tycker jag...så nu är jag skyldig Linda 40 spänn...

Inga snyggingar på krogen, inte för att jag spana så hårt ( inte alls faktiskt) dansade mest med polarna och hade trevligt som fan.

Kom hem å Emelie var fortfarande vaken (fick lite flashbacks sen när vi bodde ihop). Så vi lagade kyckling, ris å bea sås.
Skit gott blev det:)

Men nu hade jag tänkt å sätt igång en film å sov lite granna hurnenini!

Måste dock säga att detta är tredje festen jag har som CJ sviker att komma på! Dålig stil sooooom faaan om du läser detta!

Natti natt

XO XO

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0