Dagen

Skulle egentligen ha farit å jobbat, men hade ont i huvve och mensvärk såå....ville inte sitta på en stol hela dagen. Den spenderades med syrran och clara istället, på barnenshus, öb mm. Sen blev de middag och ridlekis:) Skit najs:)

Blev bra kompis med en häst vid namn MrX och kliade honom för fullt. När jag gick därifrån så slog han med hoven mot dörren och jag tog de som ett tecken på att han ville att jag skulle komma tillbaks. Men de blev inte så långvarigt för en tjej kom och skulle ut å rida med honom. Hon var väldig obrydd och sa inge när jag stod där utan hon öppna bara hans bås och var typ irri på att jag stod där (dock var hon typ 13 bast eller nå). Iaf så blev jag lite skadegla när jag såg att han inte riktigt ville följa henne och streta emot när hon skulle på med sadeln mm. Tänkte då sjklart att han ville vara med mig istället:P

Har då nyss kommit hem från Emma där jag och Madde har spenderat kvällen med lite gitarr plinkande och skolkatalog tittande...Najti najt

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0