Det är inte min vecka...

FY fan vikken vecka det har varit..usch! Varit sånna där små grejer som gör att man till slut nu vill bara sätta sig ner å gråta..

Min dator håller på att dö...
Trådlösa internet funkar inte..
Förlorade i canasta mot dum å dummare...
Jobbat sen i lördags...
Har inte sovit mycke..
Å pricken över i:t är att jag har tappat bort saab nyckeln...den enda vi har..

Låter väl som en trevlig vecka? eller..Å idag har jag jobbat 7-15.15 och sen 19-00 så jag är gode så jävla trött....
Imorgon vill jag inte vakna om inte nu vaktmästaren ringer å säger Opps nyckeln råkade visst hänga med oss...

Två roliga flosklar som hände under canasta spelet:

Katrin sitter och säger fitta under hela spelet. Och då frågar vi varför hon använde så grova ord:P
- För att pelle säger de hela tiden.
- Men varför säger inte du kuk då för att jämna ut de. (sa jag)
- Därför jag föredrar faktiskt fitta!

Madde under spelets gång..
- MEN! Jag/Vi får då sex hela tiiden.

Nä måste säga att de var jävligt tråkigt att förlora. Måste du verkligen flytta pelle...de känns inte bra att lämna de såhär. Men vi blev då bjudna på allt möjligt:P Sangria var nog de bästa:)

Igår blev de settlers hos Emma å Dennis och Högge var oxå med.

Sen tidigare i veckan så såg jag å Madde Män som hatar kvinnor, om jag inte redan har berättat de.

Detta inlägget blev lite konstigt men jag har jobbat ca 11-12 timmar idag så jag skyller på de...nu ska jag sova å jag ska sova LÄNGE! Å gud förbanne den som ringer å väcker mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men lilla vän!! Du måste sova bättre och det andra löser sig!! Inte så viktigt att du ska må dåligt! Ta och köp en stor godis-påse, hyr en film och sooooov gott!! Stora kramar från mig!!!!!!!!

2009-08-28 @ 16:04:52
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tycker synd om dig! Hoppas du har kul och får vila upp dig lite i skelet. Kram



ps. förlorade ni mot er själva i canasta, tänkte på referaten dum dummare? ;)

2009-08-29 @ 09:02:02

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0