Emma blemma super slemma

Har tillbringat större delen av kvällen nerhasad i Emmas soffa tills jag kom ihåg att hon har en gitarr så jag plinkade på den. Kan snart spela O'boy vilket vackert väder utan problem:) Sen har vi haft opera sång, tittat på lite fridrott och på hur pinsamma deras dräkter egentligen är om man tänker på killarna och mellan partiet:P

Så en skulle vi ha undervisning i blogg förändring som gick väldig bra (not) så jag tog hjälp av designadinblogg.se. Väldigt tur att denna karln finns annars hade kicki fått fixa min blogg:P (tror att de skulle bli snyggare om hon gjorde de)

Emelie har tvingat mig att börja med nå på facen som heter Farmville, inte bra. Nu ska man alltså ta hand om nån jävla gård oxå, räcker de inte med blommorna som man har uti fönstret...crazy..

Iaf så vet jag då inte hur de kommer så ut på min gård imorgon eftersom jag jobbar. Väldigt kul om allt bara dör...Ska se om jag kommer ihåg de imorgon bitti.

Nu ska jag lyssna klart på min ljudbok. Bye

Kommentarer
Postat av: Emma

De slutade men en massa orange,

en massa grön

och en massa prickar =)

man blir lite hypnotiserad tror jag=)

kram

2009-08-22 @ 02:07:50
URL: http://beemma.blogg.se/
Postat av: Opzi

Tina; Jooo ja vet men ja vet inte vad ja ska hitta på :( nått förslag?

Men åååh va trist! :( de borde ju finnas finare än den du har även om de inte är en "riktig" fläkt. Vi hade ju ett spjäll i båda läggorna men nog ser dom ju ändå ut som en fläkt lixom =/ den där ser ju bara upp som en utomjording som har fastnat på ditt kakel eller nått (fan va ja svammlar, har en sån dag idag så förlåt mig) HAHAHA ja har lyckats hålla mig ifrån de där jävla farmville ^^ I´m the best!

2009-08-22 @ 14:39:46
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0