En vanlig dag med en liten surprise:)

Jobbet började kl 8 imorse och jobbade flitigt till ca 14.15 så ansåg jag att jag hade gjort mitt och lämnade bygget. Jag skulle kunna ha dragit ut på de å suttit till fyra men jag pallar inte, spec när man har mensvärk. Så jag for å parka bilen hos päronen och märkte att dom hade nu flyttat hem från stugan. Kunde inte bara gå hem utan gick upp och snacka lite med morsan. Innan jag gick så fick jag några blommer av henne (som jag fick för typ 3 månader sen men har bara inte tagit hem dom).

Väl hemma så blev det lite dator och testar Monkey Island 4. Så ringer LINDA:) hihi hon skulle vänta på att jim skulle sluta så hon tittade upp en sväng. Tyvärr så blev det bara en kort visit för jag skulle ju till syrran. Men pratet är inte över min vän! Det var skita najs att få snacka av sig med henne. Nästa gång blir det hos henne:D så jag får se hennes nya/haft ett litet tag hus:)

När jag komme till syrran så skala jag potatis och hon fixa laxen. Medans vi väntade på maten så försökte jag stämma deras gitarr. GICK inte så bra...kan dock vara för att jag kan de inte och för att Clara har misshandlat strängarna litegrann:P Men jag plinkade lite grann till de sved i öronen, då la jag ifrån mig den...

Middan var suveränt GOD:) Min syster kan laga mat:P Så nästa gång har jag sagt att de blir palt men då ska jag hjälpa för jag tror inte att hon har gjort det nångång...inte för att jag är nån expert men nångång har jag gjort de:P

När Clara hade lagt sig så blev det en film....OMG! Säger jag då bara...En B film med extremt stort B!! Filmad konstigt men blev inte ens lite rädd, blod överallt och stora kackelackor...behöver jag ens säga nå mer...



Imorgon blir de upp tidigt igen, beger mig mot SANGIS emma:P haha eller så Ikea:P

Kram på er allaihopen!:P Lovs u!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi näää snacket är verkligen inte över ;) Och de var skit skoj att snacka av sig lite :)

2009-08-20 @ 15:32:32
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Cissi

tja, tyvärr så ska jag på jockes match så jag missar fikat..om det inte spö-regnar..då ids jag inte fara=)



kraaam!

2009-08-20 @ 16:06:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0