Im back in town!:P

Nu har jag kommit hem. Fattar dock inte hur jag har klarat mig med så lite kläder...men men dom har ju tvättas så klart men ändå...jaja..
Komme hem och samlade ihop en massa crap sen så tog jag en cigg och ringde till Linda som inte svarade...Då ringde jag till Emma som inte var hemma (rimma:P) För hon hade ringt mig vid halv tolv då jag hade precis vaknat och lät som om jag hade druckit whisky hela natten.
Söjna ser då schemat ut för denna veckan. Imorgon så kommer jag jobba på Åkeriet, vet inte vilken tid än men vid åtta till 16 säkert. Onsdag inga planer än beror väl på hur mycke fraktsedlar jag hinner med imorgon om jag måste jobba på onsdag med. Torsdag är de fullbokat iaf på dagen och eftermiddan med en trip till Ikea med syster. Fredag ledig. Sen jobbar jag lör-tis eller ons.
Nu har jag faktiskt dragit fram den enorm dammiga motionscykeln och tillbringat hela 20 min på den:P satte mig i soffan efteråt så vi får väl anse om jag kan stå upp...(otränad OoJA)

Madde jag har inte glömt dig min lilla pärla:P Kram dudes

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0