Så himla trött

Nyligt vaknat och har sovit gode dåligt på morgonen iaf. Drömt en skit konstig dröm som jag inte kommer berätta. Säger att den var bara konstig. Så nu ligger jag fortfarande i sängen med datorn i knät. Ska fara å jobba om en ca 30 min och skulle helst av allt ligga kvar å somna om. Men tyvärr så är ju inte fallet. Måste upp ta mig nå i maggen och så bege mig mot coopen.

Detta jävla Farmville. Emelie frågade mig varför jag inte hade gjort min åker större...trodde det var de jag väntade på att få göra genom att samla så mycke FV som möljigt. Men ICKE de var skit lätt så nu har jag en massa men då måste man ju odla en massa oxå, skit jobbigt.

Nu ska jag gå från min sköna säng å lämna er...sorry!

Svar på tidigare kommentarer:

Madde: hade ingen soptunna med grönt lock så den får duga tills vidare:P
Anonym: Vassego:) Vem du nu är!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0