The long weekend.

Im aliveee! eller nå:P

Jag som ni vet spenderade min helg i skeå med min polare Emelie. Fredagen då jag kom dit så chilla vi bara, köpte kvälls mat och såg en film. Sen Lördagen så steg vi upp en ganska så respektabel tid så vi for en sväng på stan. Hittade mig ett par nya jeans men ni får inte se dom eftersom jag inte har nån kamera.
När vi kom tillbaka till läggan så prov sminkade vi oss och sen var de bara att frächa upp sig med en dusch. Tog ett tag för man såg ju ut som Chewbacca himself på benen...Sen efter duschen blev de kyckling och potatissallad. Efter maten kom Emma dit och joinade i festandet men det blev inte lika mycke för henne som de blev för Em:P haha
Jag tyckte jag drack en heldel men kände som inge..

Vi tog taxi till Matfesten och där ställde vi oss längst fram och diggade till den underbara musiken som spelades. Ständut blakk tror jag dom hette:) En spelade fiol och var riktigt duktig! Måste dock säga att de var dålig koll till öl tältet. Em fick med sig en cider in:P Å ingen leg koll eller nå...jasi jasi..

Söndagen var helt lugn för mig, Em hade inte mått så bra under natten men hon drack rövin så...E huvve dumt får huvve lida i detta fallet. Käkade skrov från frasses sen åkte jag med Emma & Dennis hem:) Dom hade varit på kalas i skeå. For inte hem utan vi for till E&D istället å lirade lite elgitarr:P Inge bra på de...men nån dag.

Idag vaknade jag rimlig tid igen å de var jävligt skönt. Emma ringde å fråga om vi skulle promma lite med dogsen, jaja sa jag då och då skulle hon höra med madz om hon skulle med å ta med sig Moa. Det blev så så först for vi förbi på polisstation å kolla om bilnyckeln var där men de var den inte..

On the road mot h-mark blev de. När vi äntligen satt alla i bilen:) Så vi körde in på nån skogsväg, parka och gick med dogsen. Moa fick ha kopple på sig först, inte van andra hundar och ALLDELES förmycke överenergi. Verkligen ett fall för Cesar Millan:P Men de gick då bra till slut fick hon spinga lös hon med. Men hon rök ihop med Diva en gång men direkt när vi sa till dom så sluta dom. Så de var ju skönt. Å hon var riktigt duktig på inkallning:) Motför Bu&Bä som inte kan nå när dom är med varandra...

Sen blev de tacos hos emma och dennis med lite gitarr plinkade och emmas syster kom förbi en sväng. Jo hämtade tapet och golv proverna oxå så nu är de bara att välja..hmm...

Sova time...Najt



Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande,vars var det du skulle tapetsera om?



Kraaam! =)

2009-09-01 @ 15:22:40
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0