Dagens plan

Ska duscha snart sen blir de väl frulle:) Så ringde Åsa från coopen och sa att jag hade glömt ett häfte som oxå var en julklapp. Och att dom skulle ha jullunch med spalarna halv två! Så ska dit å fika med gänget:)

Efter de ska jag väl se vad häftet har att erbjuda:) Fick två kuponger iaf igår ena var på 50 för julgodis, då blev de en aladdin ask:) Ska ta med den till stugan! Sen fick jag 300kr rabatt på julmat, men de blir väl på något annat skulle jag tro. Jag fråga då Jonathan och han hade köpt nå fårtofflor och en pizza mm så tror inte att jag måste just köpa jul mat. NOG för att prinskorv och mimosa sallad inte skulle sitta helt fel:) LOVE IT:P

Sen jobbar jag 16.45-22.00:)

LÄNGTAR tills Poppe kommer hem:) Torsdag eller fredag!! Så blir de väl gagsmark med the family! Kommer bli sweet att bara slappa i gags!

jaja nu väntar duschen! BYE



Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0