Klor i näsan?

Känns som om jag har klor i näsan..som om jag har fått en kallsup eller nå..Slutar dock aldrig snora...Känns som om jag ska nysa hela tiden..

Som ni kanske märkt har jag sett endel film i helgen. Hade inte så mycke att göra både fredag och idag så resultatet blev film och en toa rulle vid min sida. Har mixade känslor om filmer, vill se alla NU men ändå inte för då har jag ju sett alla:(

Längtar till att få se luftslottet som sprängdes och Avatar:D

Den verkar vara skit bra! Handlingen verkar ok men WOW för allt dom har gjort. Bugar till dom som har animerat denna film!

Planerna för söndagskvällen är att fara till Emma och spela 6 manna canasta:) Emma&Dennis VS Emmeli&Johan VS Tina&Madz!

Ser just nu Laputa: Castle in the sky. Sen blir de en dusch..



Bye

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0