Starvin' Marvin

Nu har de varit helg men jag märker de då inte..Har sovit sååå dåligt. Ikväll ska datorn av kl 22.00!

Lördag så var vi på Baby shower, Cissis baby shower. Vi var i jävre hos hennes mamma, mycke mat MYCKE MAT! Skit naajs! Efter de så for jag först hem och sen till päronen och sist men inte minst till Emma och där spelade vi lite kort. Jag, Emmeli, Emma och Johanna.

Söndag så ringde Emelie och sa att dom var på stan. Så jag mötte upp dom vid Röda och käka på Arbaillo. Sen gick vi lite på stan. Kul att träffa dom!:D
På kvällen skulle jag, mamma och Madz fara och se Luftslottet som sprändes. Innan de så fixade jag lite julklappar!

Idag skulle jag på Miroi klockan nio men har sovit så dåligt så jag försov mig helt enkelt!:( Men ringde och pratade med dom och ska dit imorgon.

Nu snart ska jag köpa klart alla julklappar..

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0