Svårt..

tycker egentligen inte om att jobba till 22.00 för då får jag besluts ångest varje gång om de är nå jag måste handla och så hinna bestämma mig innan vi stänger. Skit jobbigt:S Om man är sugen på godis eller nå men man vet inte vad...crazy..

Har inte hänt ett skit på jobbet idag. Har inte haft nå att göra. Fixat uti filmerna, får väl se om Katrin L kickar mitt ass imorgon! Hon kanske inte tycker om de...

Ska se klart Underworld snart sen blir de väl att försöka sova. Börjar 11 imorgon...kan vara bra att somna LITE tidigare än vanligt!

Madde: Renoveringsfesten kan jag ju inte ha förens jag har renoverat klart:P Har inte gjort texten än och trädet...så vill iaf helst måla klart först innan:P

Syster: Röd är deff min favvo färg...i köket:P Grön är min favvo färg..i toan..Svart är min favvo färg..i tvrumme:P Har dock ingen än till sovrummet...Lutar nog mot vit/beige eller nå..Koppar färg...funderar på att spraya rören här inne i kopparfärg...dock rädd att man skulle spraya på tapeten eller golvet..

Jenny: ALLTID:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0