The simple me and myself

Idag jasi...sov lite förlänge så fick stressa och hämta bilen sen till Arbetsförmedlingen. Där jag nu inte längre ingår i jobbgaranti för ungdomar utan har gått in i nått annat. Ska då börja hos Miroi å gå till en jobbcoach..så får väl se hur de går. Men hojna på AF var skit trevlig och jätte duktig!

Sen efter de for jag hem och sku käka nå, pratade med Emelie om kvällens planer och Madde om dagens planer. Så efter jag hade pratat med Em så ringer Coop tio min efter och säger att jag ska jobba 16.15-22-15, kan inte tacka nej. Så då ringer jag till Em igen å säger att jag inte kan komma:(
När jag hade fått i mig mat så ringde jag till Madz och så hämtade jag upp henne, de blev en sväng till Ö&B, colorama och djurmagasinet. Madz frågade än en gång om hon fick skaffa en kanin (hon gör de varje gång vi är där) och än en gång blev de ett nej:P haha Kul att de är jag som bestämmer eller nå!
Jag köpte lite schampoo, balsam, påsar, en ram, svart färg och orm mat. När vi var klara så skjutsa jag hem Madz igen för jag skulle prata med Mom!
Väl hemma hos dom så låg mamma fortfarande i sängen (jobbat natt). Så bestämde vi oss för tacos och att jag å alex skulle fara och handla. När vi kom tillbaka så stekte mamma köttfärsen. Vi hade lite tidspress eftersom jag skulle och jobba. Men vi hann käka klart men mamma fick skjutsa mig till jobbet.

Jobbade, hände inge spec. Fick lite mer tider nästa vecka i mejjan.

Efter jobbet gick jag tillbaka till päronen (hade lämnat mina kläder där). Så såg vi vem som vann idol, Erik....Sen kom pappa hem från sin middag. Hade fått sig en whiskey av burman pojkarna OCH av denna snälle Patrick fått erbjudande om att bo i hans hus i Thailand under våran resa! SWEEET! Bilder här! Bo gratis så kan vi lägga boende pengarna på nå annat skoj:) Så pappa ska ringa och prata med honom om datum:P

Sen fick jag pengar för min burmans städning! Najs!

Nu ska jag sova sova sova...hade ingen bra natt igår heller...så try again! bye



Kommentarer
Postat av: Cissi

Inte dåligt att bo gratis! Härligt!!

2009-12-12 @ 09:02:37
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0