Yawn

* Jobba 8-13.15
*Systembolaget
*Handla
*Köra maten, julklappar mm till stugan
*Hämta hem min HÅRDDISK!
*Städa
*Tvätta
*Göra klart julklapparna till Farmor och Erika. (kommer ta ett tag)

Så nu var den listan nästan klar...Har varit på sån himla bra humör idag:) Hel najs! Fick ringa och väcka Madz för första gången typ:P Inte hänt många ggr iaf. Sen jobbat på som vanligt, tappade dock en röbetsglasburk i golvet men inte vart jag nå sur över de, som jag brukar om de blir nån mot gång. Tycker detta är lite weird! :S
Men sen for jag, Madz och Cissi B till systemet och inhandlade de vi skulle ha till juldagen. Så fortsatte resan till Coop där jag handlade åt mamma och pappa. Fick oxå krossad is av Fiskhörnan! :P
För nån dag sen när jag satt i kassan så hade en kund köpt mynta och jag blev så förskräckligt sugen på en Mojito:P Så nu blir de det:P YEAH! Skönt med redan krossad is så man slipper böka med de!

Så skildes vi och bror min kom och hämtade mig. Så for vi till mig och hämtade julklappar och sen blev de Max, vi alla var jätte hungriga. När maten var uppkäkad så drog jag och Popps till stugan. Jag tänkte att de var en skit smart idé att ta E4 för dom kanske inte hade skottat brännlands vägen. DET VAR ETT HELVETE! Såg inte ett skit! Stackars broder! Men han klarade det fint, ringde oxå till Håkan (prata dock med rutan:) och frågade om han kunde skotta upp våran uppfart så vi kunde komma in. När vi kom fram hade han gjort de! TACK!!!!!!! Hade varit jobbit att plumsa igenom snön ändå upp till stugan flera varv med julklappar.

Påvägen hem var de min tur att köra och då tänkte jag att vi skulle kolla om brännlands var skottad och nog fan var den de...bättre än E4:an! Sweet för mig!
Väl hemma hos päronen så prata vi ett tag sen for jag hem och satte igång en tvätt och så tebax igen med dator och hela kittet. Var där strax efter 18 och tänkte att jag borde bli klar kring 20....halv tio vart jag klar. Då skulle jag då häfta ihop farmor sak och så gick häftapparaten sönder. Pillade lite med den och VIPS så har jag ett häftstift i tummen, inte bara lite grann utan heeela vägen in...kul! Men chockerande nog så skrek jag inte som en galning eller slog sönder nå. Vi kom fram till att stefan och dom har säkert en som jag kan låna...sen var de inge mer med de...

Nu är jag hemma, har betalat räkningarna, hämtat upp den tvätt som jag inte hinner torktumla och väntar nu på att den som jag torktumlar ska bli klar så jag får sova. Städa delen ORKAR jag inte göra. Jag kanske vaknar tidigt imorgon då kan jag isf ta itu med de då. Hann diska lite igår faktiskt:P

Hel najs dag! Mamma och Pappa var verkligen nöjda att vi fick med oss alla julklappar! Då ryms dom i bilen imorgon när dom far dit! Ska nu se om jag hittar nå tejp så kan jag slå in dom sista sakerna!

Bye u guys:P

Var lite tids optimist när de gällde Erika och Farmor.

Kommentarer
Postat av: Cissi

God Jul!! =)

2009-12-23 @ 09:19:38
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0