A mello feel too it...

Blev så att efter my nap att jag for till Madde för att se mello men var mest för att jag var så jävla hungrig:P Det blev så iaf så jag kom fram till Madde, var chockerande nog där före Cissi och de händer typ ALDRIG. Så när hon kom så gick vi mot gottis hållet för dom ville ha godis och jag ville ha mat. Köpte det och så gick vi tillbaka till Madelene, började först med lite myspaceande och youtubande sen blev det dags att välja en film och efter MÅNGA om och men så blev det Extreme Movie. Mello hade börjat så vi flippade till den kanalen och såg bidragen, ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg nån av dom typ. De som var minnesvärt var den GIGANTISKA kjolen, lovar att de skulle funka som ett tolvmanna tält. Vi babblade så mycket under tiden bidragen var så det var nog därför man inte kom ihåg nån.
Men sjklart en person som sticker ut mer än alla andra är ju denna Petra Mede, från under vilken sten kröp hon fram från!???? Hon är ju inte ens LITE rolig...Hon pratar alldeles för snabbt så man hör inte vad hon säger och så hennes skämt är soo last season eller nå:P Hahah nä men tycker dom inte alls är nå roliga och det kan ju bero på att man hinner inte höra dom för hon babblar så jävla snabbt! Vad hände med Björn Gustavsson eller Kristian Luuk! Dom funkade fan bra ihop. Skulle fan tycka det var bättre om Magnus Betner var där istället, bättre humor iaf...
Tror de här blir ett mönster dissa mello varje lördag....:S Linda vill du inte se de med mig:P hahahaa

Ska stiga upp tidigt igen imorgon...och så tror jag att de är dags att städa, börjar lukta lite unket....men de kanske bara är jag som luktar:P haha Så kanske det blir havsbadet med mamma, alex och clara men inget bestämt! Vi får se vad som händer, sova sova sova

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, NEVER!

2009-02-22 @ 10:33:03
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0