Arbete

Nu har jag varit i Gagsmark heeela helgen!:) Orkade inte vara hemma å deppa för att man är ALL ALONE eller nå på alla hjärtans dag så då är man med familjen istället. Ingen lugnt helg dock, köket skall bytas ut så vi har rivit de sista satt upp gips plattor på väggarna, skrapat golvet, dammsugat sågspån mm. Så det har varit en massa jobb.
Dock hann jag se bidragen igår på mello och fyyyy faaan, fattar nu varför jag inte tittar på skiten!!!!!!!! Den enda låten jag tyckte om åkte inte ens vidare! Vad är de för jävla bullshit! Dom andra sög ju balle!! Usch vad aggressiv jag blir! Det var iaf Cookie n' Beans jag tyckte om, lite Dolly Parton stuk på låten. Linda jag fattar inte att du orkar meeed det! Alla andra söög ju, Amy hon var bra men låten sög, Måns och alla hans fjortisfans inte så underligt att han gick vidare, nästa gång ni röstar rösta på LÅTEN!! grr jaja orka, jag ska släppa det nu!

Det har inte hänt så mycket mer faktiskt. Har kört lite skoter idag men de e ju så mycke puder snö så så roligt var de inte. S Vi käkade på Tre kronor när vi kom hem sen har jag duschat skit läääänge. Ska väl sen fara å hjälpa Emma och Dennis packa upp lite saker för dom får börja flytta nu:D Swweeet!

Tydligen så är de också bestämt att vi ska festa sista helgen denna månad för att vi ska fara och Annika så de blir nog säkert bra. Ja visst ja, jag å pappa kanske far till gags på onsdag oxå för att spackla lite och så skulle han och stefan flytta om nå rör eller nå, men de beror helt på om jag inte får nå jobb den dagen.
Nu ska jag göra nå annat byebye


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha men denna lördag sög faktiskt, de blir ju som så när de är så många bidrag som är med, vissa lördagar är mycke bättre än andra ;)

2009-02-15 @ 22:09:45
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0