Avklarat

Nu har jag varit på stan och köpt mig en ny väckarklocka, The Sonic Bomb:P haha De var jag och emma som gjorde staden osäker:) Vi gick runt och kollade på tyger och en vinter jacka till mig men hittade inget intressant. Sen käkade vi på Röda och snackade lite med Cissi. Så var Emma tvungen att lämna mig för att hon skulle hämta upp Dennis på skolan.
Så när vi sade adjö (glömde att ta batterierna:() så träffade vi på Emmeli och Ida utanför Aditro och så följde jag med Ida in och hälsade på lite människor där, spec Linda! Fan va avis jag är på hennes hååår! Låååångt lååångt lååånngt! Vill ha men har inte råd att göra sådant. Fortsatte sen till VC :S Fick vänta typ 3 sek sen var de bara att träffa denna Ingrid.Hon var jätte bra på att förklara vad hon skulle göra och allt sådant. Men kände att hon var lite "oh femhundrade patienten idag vill hem blabla" Lite för snabb, skulle vilja ha en som visar liiite mer intresse om vad man frågar eller att hon kunde ha sagt till mig jo testa dig för allt istället var de...nja känner du att du behöver de...jaja ska nog ringa till Cissis gyn. och höra om hon har tid att prata med mig lite mer ingående..

Jaja nu ska jag pröva den nya väckaren. Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa de va så himla kul att få se dig gumman! Hoppas hon inte var alltför dum med min Tina :( Hon är lite så där "brysk" eller va man ska kalla de tyvärr.. Hoppas de gick bra iaf :)

2009-02-11 @ 19:26:12
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0