Har snoozat på maddes soffa

Jobbat idag 6-14:) Trött efter detta, är ju inte van att stiga upp så tidigt så igår så försov jag mig..men icke idag:D:D:D
Fick lite mer sömn inatt, mest för att jag inte fick så mycke sömn igår natt pågrund av hostan. Önskar att man kunde få lite mer rutin på detta:S Men men måste nog ringa till Åsa och se om de finns nå jobb snart. Kan ju sitta fint med lite extra kosing innan London.

Syrran frågade om jag ville jobba på åkeriet i sommar, inget är klart än men vi får väl an se. Måste prata med Åsa också om de å se om jag har nå sommar jobb där. Annars kanske man kan försöka fixa ihop de så det typ blir en heltid. För dom behöver ju inte lika mycke hjälp på åkeriet, vad jag vet iaf...men men en senare fråga.

Duschen väntar, ska fara sen och käka tacos med några kompisar:) See ya guys later:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0