Helgen i skeå

Nu har jag äntligen tagit mig hem:) Gårdagen var väldigt trevlig, började med förförfesten hos Joel. Sen efter ett tag så pratade Joel med en av hans polare och så for vi på förfest hos honom. Träffade faktiskt en tjej där som brukar vara i gagsmark på pubafton. Sen blev det utgång på station 8 eller statt eller vad de nu heter:P Emelie tog sig faktistk in, dom kollade inte ens leg på henne! Swweet.
Väldigt stort place, rökrum inne, två dansgolv och många ställen där man kunde bara sitta och prata oxå om man ville. Väldigt fint tyckte jag. Lite roligt att jag träffade fler människor som jag känner än Joel och Emelie:P hihi Och jag är inte ens därifrån, hihi!
Sen på vägen hem så blev det Deeeep talk efter de så gick jag å joel till han och emelie till sig. Sov på Joels soffa, otroligt skön var den.
Sov till typ 14 förutom att jag vaknade några ggr av ljuset, alarm på mobilen och törst. Sen där vid två vaknade Joel också så vi låg i hans soffa till typ fyra halv fem nån gång innan vi orkade röra oss till Emelie. Så beställde vi pizza på internet och tog ca en timma så ringde dom på dörren, gode så jävla sweet att man slapp röra på sig och den var jätte god. Kring åtta så började jag fara hemåt, först till gags för att plocka upp hundarna sen till stan.
Känns himla skönt att få sova i sin egen säng faktiskt och bara slaaappa....ångrar dock nu att jag inte köpte nå ätbart på 10till12 när jag var där...jaja nu ska jag se gilmore. kramisaaar

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0