Home home home

Jag har jobbat 4,5h och så hade Emma ringt till mig så jag checkade min röstbrevlåda där hon har babblat in ett meddelande om att hon och beppe skulle göra mat och frågade om jag ville käka med dom. Så jag ringde upp och då var hon och dennis precis brevid coopen så dom kom och plockade upp mig.
Så vi käkade kött och typ potatis på smördeg och nå ost de var jätte gott! Så blev det efterrätt semlor och glass, så spelade vi settlers (losade igen) och nå annat spel som jag inte kom ihåg vad det heter.
Så gav vi beppe hans present en kväll med mat och bowling:) Som troligtvis blir onsdag nästa vecka. Kommer bli svin kuuuul!

Nu ska jag sova för jag börjar tidigt imorgon..byebye


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa asså ja är ju ändå taggad! Nu har man ju lite tid på sig att styra boende å sånna saker ;) men fan, ja reser väl inte på ungdom då när ja har fyllt år?! Äh.. men vi borde fan se över heina, ja menar, vi skulle ju ha sett henne för 2 år sen så ;)

2009-02-19 @ 23:44:03
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0