I Get A Sidekick Out Of You!

Har varit i Gagsmark och spacklat de som skulle spacklas det gick gode så snabbt så vi började fara hemåt strax före två:) Så nu är jag i liggande ställning och ser gilmore och har inte så mycke kvar nu!:) En sak som jag undrar är varför skådisen som spelar Kirk i verkligen ser ut så utan tröja och om han gör de de så varför är han då villig och visa sig! Jag ska försöka hitta en bild!

Nu till en lite mer allvarligare sak! Bimbo har ju inte mått så bra den senaste veckan, har inte ätit och druckit mycke. Så jag ringde vetrinären eftersom hon har varit så här i en vecka och det började som lite efter hon hade fått pencillinet. Iaf så sa hon att hon kunde ha en liten infektion i njurarna eller levern. Vi bokade då en tid till idag kl 14 och eftersom jag och pappa var i gagsmark så fick mamma och syrran fara med henne. Mamma ringde nu när vi hade kommit hem och sa hur det hade gått. Hon hade kommit hem utan hund, för dom hade hittat vad som var fel, en väldigt inflammerad livmoder. Så dom håller på att opererar hon nu och hon kommer få stanna där tills imorgon. Fatta vad hon skrämde mig när hon säger att hon kom hem utan hund. Visade sig oxå att hon hade feber som vi trodde, tror fan inte ett skit på att hundars nos bli varm när dom har feber!!! Jag har känt på den fleeera ggr och den har aldrig varit varm! Jag kanske ska följa och hämta henne beroende på hur länge hon måste stanna där för jag börjar jobba kl ett.
Ett tips till er som har hund, försäkra dom!!!! Bimbo har tyvärr aldrig varit försäkra och det kostar, de kostar VÄLDIGT mycket!!


再见

Kommentarer
Postat av: Linda

Naaae stackars Bimbo! =( Huvva ja hoppas hon blir bättre nudå! Kram!

2009-02-18 @ 21:44:12
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: emmeli

varför ska allt hända med bimbo hon är ju så underbar! undra om det inte är så att nosen ska vara torr om hunden har feber?

2009-02-23 @ 08:35:00

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0