I wonder in wonderland...

Ohh känns som om jag har fått mig ett heltids jobb:P Kan inte detta vara ett bra tag till eller iaf tills jag far till London, jobbar nämligen hela veckan eller t.o.m. fredag:D Sen ska jag faktiskt unna mig å vara ledig i helgen för har då jobbat 8 dagar i rad och för att Madde ska ha fest.
Jobbade idag 10-19.15 och så har inte hunnit göra så mycket, sett det senaste L word avsnittet och sen har jag sett slutet av Kung fu Panda och nu blir det Robots. Bara en massa tecknat tänker ni och de är de för I LOVE IT!!:P
Igår hann jag tvätta lite kläder faktiskt...nu ringer Emelie..brb
Oj blev inte bara hej hejdå samtal, vi pratade i en timme och en minut:P haha Men nog har vi pratat längre än de nog, så det är då inget rekord iaf.
Tillbaka till kläderna, alla hann jag inte tumla så jag hängde upp dom i torkrummet och hämtade dom imorse istället. Jaja Nu ska jag försöka sova litegranna

bye

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0