Let's go bowling...

Detta har jag gjort...
Jag har jobbat sen i torsdags förra veckan och anledningen för att jag inte har bloggat så mycket den dagen eller vad man ska säga...dagarna(?) jaja Jag har läst en bok...Jag vet helt otroligt, jag av alla människor eller nåå. Nä men allvarligt talat så har jag faktiskt läst nån bok i mina dagar har bara inte hittat den rätta för mig att läsa nu. Hittade denna på bokrean Den bortlämnade flickan. Funkade väl men ingen sån där höjdare kanske, ville dock inte lägga ner boken för man var så nyfiken på vad som skulle hända. Den handlar om en fostermamma Kathy som berättar om sitt liv med alla barnen och just denna bok handlar mest om en flicka vid namn Daisy. Den får typ en 3:a av mig av 5 möjliga. Hon har tydligen skrivit en bok före denna som heter De bortglömda barnen men den har jag inte läst.

Var ju på middag i Onsdags (samma dag som jag började läsa boken) med Emma, Dennis, Jens och Johannes. Johannes hade fyllt år och Jens fyllde år den dagen. Så vi käkade mat på hawaii eller hur de nu stavas och sen begav vi oss till bowlinghallen där det visade sig att jag har blivit svina kass..Dock i slutändan så visade det sig att Emma var kassare än mig så MOHAHA iaf inte sämst...
Blev att jag for hem efter de för jag var så himla trött och så ville jag fortsätta med boken. Sen har jag faktiskt sett en film som kommer lite mer info om den senare. Så igår så jobbade jag till åtta på kvällen och så var de bara fara hem och så påbörjade jag en ny bok, Eragon. Sen blev det bara att sova för idag så började jag klockan sju.

Gud så skönt att det är fredag:) Jag är LEDIG imorgon! Kan nästan inte fatta det ledig i tre hela dagar sen jobbar jag på coopen tisdag till fredag. Vet inte ännu om jag ska fråga Frida om det finns jobb den helgen, skulle behöva mer pengar faktiskt men men får se. Nu är det faktiskt inte länge kvar innan jag å Madde lämnar stan. Helt ofattbart..har inte tänkt på de så mycket förens det slog mig idag "Vi ska till London snart, va fan ska jag ta med mig!? Vad behöver jag!? En lista borde göras.." Så ska väl sätta mig ner nån dag här framöver och göra en lista på vad man måste inhandla å sådant, ett par nya jeans står högt på den fantasi listan jag har påbörjat. Idag har jag inte gjort så mycket efter jobbet, snackat med Madde och informerat henne om att vi far snart och de svar jag fick var " Jaaag veeet" med väldigt över exalterad röst:P haha Sen käkade jag tacos med Mamma, Alex, Clara och Syster Cissi. Pappa fick inte äta för att han skulle äta på Valles med Pelle och Tore men det hindrade inte honom att nalla lite för de, han älskar nämligen tacos:P Efter maten så åt jag å Clara en mums mums, gissa vem som kladdade mest de var då inte Clara iaf:D
När syrran skulle hem så skjutsade hon hem mig också och Pappa till Valles och brorsan till kioskpiraten och tillbaka, snacka om taxi. Det jag har gjort nu är typ ingenting förutom att ha tagit mig ett fotbad, tror verkligen att de var behövligt och sen har jag läst, läst och läst lite mer. Tyckte så synd om min kära dator som inte har varit igång på ett tag så jag startade den och tänkte se dagens serie som är CSI. Har läst lite över hundra sidor så det går inte så skita snabbt men men de tar sig sa mordbrännaren. Så en liten paus från läsandet och så sen blir det att sova. Kommer säkert vakna tidigt imorgon bara för att jag hade tänkt sova ut..:S men men klockan är lite över tio och jag är skit trött...bajs...hur kommer jag orka festa imorgon, inte taggad alls. (sorry madds)

HUUgs

Kommentarer
Postat av: emmeli

nu när du har börjat läsa måste du läsa sophie kinsella boken du lånade av mig!!

2009-02-28 @ 12:37:39

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0