Like a fish in the sea:)

Efter jobbet idag så blev de som sagt tidigare, bad på havsbadet. Mamma, Alex, Clara och jag blev det som simmade runt som små fiskar i vattnet. Vi sa till ungarna att när vi sätter oss i bubbel badet så blir det inge mer bad. Men det gick inte som planerat för Clara började ju surra ganska så fort att hon ville åka mer ruschkanor....Ja då var det ju bara å sätta sig i de kalla vattnet fyyy fan vad jag frös! Men skönt med en varm dusch och så käkade vi där. Clara håller på att tappa två av dom nedre framtänderna. Fick säga till henne flera ggr att hon inte skulle stöta in dom i kanten. När vi lämnade av Clara hos päronen hennes så försökte hon och Pelle rycka ut en av dom. Men tråden lossnade hela tiden för att hon böjde ner huvudet hela tiden när hon skulle dra i tråden..:P

Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills jag ska få tvätta mina jobbar kläder. Kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0