Stressig dag

Började med att jag blev inringd på jobbet så det blev att jobba från 8.30 till 13.30. Så blev de att gå hem byta byxor och sen gå vidare till mamma. Vi hämtade upp alex for till sjukhuset och på Alex ögonkontroll, gick bara bra:) Bara jag och han i familjen som inte har glasögon:P
Efter den, som gick väldigt snabbt så vi tog en fika i cafeterian på sjukhuset. Där träffade vi Helena Hortlund, kände inte ens igen henne förens hon sa vem hon var mamma till. Vi käkade upp vårt fika så skjutsade jag hem dom och så for jag till Åkeriet och skrev ut lite papper och så blev det att stressa till arbetsförmedlingen för jag trodde att dom stängde kl tre för mamma sa de men dom stängde inte förens kl fyra:S Fick de underskrivet och så pratade jag med skatteverket och försäkringskassan men det verkar inte finnas nått bidrag för denna utbildning...
Jag tog bilen och körde till affären, köpte lite mat till mig själv och for hem packade gympa kläderna och lämnade maten. Så for jag tillbaka till mamma och så bjöd dom mig på en underbar middag:P Köttbullar och potatis och lingonsylt:P
Pappa skulle skjutsa alex på karaten så då skjutsa han mig till Korpen först. Så var jag på Aerobics och Core och nu är jag helt slut efter en skön dusch. Ska väl ta mig en macka eller två så blir de att sova sen.

Tudeluuuu

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra jobbat som fan! Du är ju super duktig!! Fortsätt på min aerobic måndagar 19:15. Skit skoj!=)

2009-02-11 @ 08:17:24

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0