Vecko nr 8

Idag så vaknade jag kring tio och såg desperate housewive och sen vid tolv så började jobbet på coop. Satt lite i kassan, packade upp lite varor, mallade om lite grann med Carin. Efter jobbet så såg jag det förbannade L Word! Gud jag blir så arg jaja iaf så ringde Emma och hon hämtade mig så for vi till deras nya hem:) Så åt vi Emmas mammas jätte goda flytt limpa och så spelade vi Settlers, gud så sur jag blev:S Dom bara förstörde för mig heeeela tiden och sjklart vann ju INTE jag!:( Blev skit trött efter de, tror att all min energi gick åt åt att vara sur! :S

Jag ligger och ser Gilmore och kommer nog att somna alldeles strax. Imorgon är de jobb igen och troligen fullspäckat hela veckan...

BYE

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du jobb hela veckan? =)

2009-02-17 @ 08:39:45
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0