Big Stan




Handling----------------------------------------------------------------------

Den handlar om Big stan som säljer timeshare lgher men dom ser inte ut som han visar utan han lurar alla som köper. Självklart så åker han dit och får 3 års fängelse men hur ska han kunna överleva där utan att bli våldtagen varje natt. Det är då han får hjälp av The Master.

Jag tycker--------------------------------------------------------------------

detta är den lägsta humorn som finns. Denna ska man enbart se när man är skita trött eller känner för att se en sådan här film. Den gick ju att se var inge fel på den så, men jag skrattade inte en enda gång tror jag och det är konstigt för jag tycker om Schneider. Men men fick detta tipset av min bror hoppas nästa film tips är bättre. 2 av 5 möjliga.

Skådisar----------------------------------------------------------------------

Rob Schneider - Big Stan
David Carradine - The Master
Jennifer Morrison - Mindy (hon är med i House)

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0