Flyttsugen!

Emma och Dennis vill ju flytta och dom har ju hittat vars dom vill flytta oxå men inget är klart än. Det fick mig att tänka på att flytta men jag vill inte flytta till något mindre och jag vill gärna ha det billigare och så vill jag så GÄRNA ha ett BADKAR! Såå himla skönt när man är less på livet och vill bara komma bort en stund och koppla av. 

Att tappa upp ett badkar fyllt med varmt vatten och lite bubblor. Känna på vattnet så det inte är för varmt, sen glida sakta ner och känna hur lugnet komma sköljandes över dig. För att sen komma bort från denna värld så glider man ner ännu längre så att huvudet är under ytan, det är knäpp tyst, det enda du hör är ditt hjärta slå.

DE saknar jag (har haft badkar tidigare)...Nu står man i en dusch som knappt är en kvm och jag vet inte hur många ggr jag har slagit min armbåge i väggen eller i "duschväggen" som jag inte ens fattar vad den har för mening...:(

Därför jag började tänka på de var att jag måste duscha OKEJ...jaja lite bitter just nu ska inte smitta er nu så ni blir bittra...

Bye

Kommentarer
Postat av: emmeli

jo badkar vore en dröm, men just nu skulle jag nöja mig med en varmvattenberedare som håller varmt så man hinner raka benen m.m.

2009-01-09 @ 18:39:53

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0