Handboll Sverige - Korea

Emma fick upp mig ur sängen, åkte med Emmeli å Johan till Emma. Så vi plus Madde for först till Max å köpte lite provianter:P Blev tillåmed plus meny idag:)
Sverige spöade korea som kändes jävligt bra, fast jag inte är lika inne i det som Emma å dom andra.

Cj ringde och bad om ursäkt för igår och så ska vi fika på tisdag så det känns bra som fan. Få snacka lite grann om vad som händer i hans liv.

När vi hade sett klart matchen så for Emmeli och Johan hem och jag å dom andra spelade poker. Och jag VANN!! Hahaha Äntligen!!! Sen tränade vi lite grann och så pratade vi en massa. Vi pratade då om min å maddes london resa och skulle då testa på flairing med cola flarror med vatten i. Det gick inte så bra...så vi fick första flairing skadan...:S
Stackaren, hon fick jätte ont i läppen men eftersom hon började skratta så kunde jag inte sluta!
Sen fick vi en till liten skada när madde kastade en flarra mitt i halsen på mig men träffade mig mest i nyckelbenet...Men det blev inge skador:P

Emma var så snäll och skjutsade hem oss så vi slapp gå:P


Andreas: Jo jag var på kalles igår och jag hade en grön tröja, hade väl inte jätte kul. Måste dock fråga vem du är:S Sorry!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha känns det fortfarande bra att bli bartender? kunderna kanske inte tar det lika bra som emma ;)

2009-01-19 @ 17:10:33

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0