Händer då inge spec nu för tiden..:S

Igår fick jag ett städ ill, så jag glömde totalt bort Cissis gympa, sorry again! Så nu har jag iaf fint sovrum och toa:) Ska fortsätta med resten idag efter jag å Emma har varit på staden. Emma vill gå på stan för att hon har fått pengar nu och då kan hon köpa vad hon vill fast hon inte ska göra de men hon har iaf möjligheten:P

Jag tror jag och mamma har nå telepatiskt på gång, för jag tänkte igår, nu när jag har städat kan jag bjuda päronen på kaffe. Nu i morse så står mor bakom dörren och när jag öppnar säger hon att hon vill ha kaffe:P

Jag ska äntligen duscha, blev inte så igår för Emma kom och hämtade mig så for vi hem till henne och snackade lite grann sen blev det att spela lite mer Left 4 dead:) Blev hemskjusad kring 3 på natten och så la jag mig vid halv fem, för jag var tvungen och bädda rent sängen och vika in kläderna i garderoben (var massor av kläder).

Ser House se blir de dusch:P


Kommentarer
Postat av: Kicki

Se där, charmig unge ;D

2009-01-27 @ 14:28:00
URL: http://hem.bredband.net/kicme

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0