Konstig Lördag!

Har typ sovit hela dagen! Vart sent igår, jag och emelie låg och prata väääldigt länge sen såg jag supernatural och Mirrors (inte hela). Men sen blev jag typ väckt kring elva och gick på toa, jag gick helt lutande för att de kändes som allt annat lutade oxå!! Helt skumt. Sen gick jag tillbaka till soffan och Emelie å Joel fick fara själva till rusta. Jag sov till HALV TVÅ, när dom komme tillbaka! Helt skumt alltså och jag är typ fortfarande trött. Jag tror inte det är meningen att en människa ska göra så mycke på en och samma dag, iaf inte en människa som jag. Är inte alls fest sugen för fem öre skulle hellre vilja ligga i soffan, se en bra film och somna om igen....:S

Jaja nu ska jag kolla på lite tråkig tv!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0