Madde har kommit hem:)

Idag så har ni väl sett vad jag hade gjort i tre timmar ungefär sen så komme madde hit och vi gjorde en skiva och sen blev det mat på biggen. Efter maten så ville madde ha godis för detta är ju sista dagen som de blir nå skräpmat och godis och sånt...undra hur jag ska överleva:( Kommer nog bli lite cola nångång men men...
Vi har sett film, nu har äntligen madde fått som hon har velat. Nu har vi sett dom två nya bond filmerna och jag tyckte dom sög...och dom mumla ju igenom hela filmen och madde sa hela tiden va jag förstår inte...och fråga mig vad som hände...så förstod inte så mycke sj...
Nickade till några ggr också..ganska så himla trött..så ska nu se detta klart sen blir det att soooova:)

Kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0