Pite-Luleå-Kalix-Haparanda-Pite-Gagsmark-Skeå

Idag har jag varit överallt å ingenstans!! Jag och Emma följde ju med Dennis till Luleå och när vi sitter i en soffa på Jysk så kläcker Emma ut sig, ska vi fara till Ikea istället. Sjklart säger jag så klockan 12 på dagen drar vi mot happis. Vi tänkte kolla på bord och nå barstolar men sjklart så hittade vi ingenting. Så handlade lite till mig sj, mamma och Emelie.

Sen bar det av hemåt först till Piteå, käkade en burgare, hämtade bilen och hundarna hos mamma. Hem till mig hämta sakerna, fara iväg till gagsmark, lämna hundarna och pulkan, köra vidare till skeå och nu sitter jag här brevid Emelie å ser tv. Är faktiskt lite snurrig i huvudet av allt körade av bilen men men blir säkert bättre.

Nu sitter vi å klagar på Emelies granne som spelar hög musik med massa jävla bas till två på natten...knäpp jävel!!

Nu ska vi göra nå, vete fan vad men de kommer väl...adios

Kommentarer
Postat av: Blodig stek

Det är jobbigt köra bil.. speciellt då man har en som sover typ alla mil man kört i veckan.. denna person har bloggat om sin semester i veckan.. vet du nu vem jag är..

2009-01-31 @ 00:00:31

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0