Rostade mackor och Juice!:)

Varit på stan med Emma och har nu köpt mig en sån där kassa bok så jag kan hålla reda på vad jag köper egentligen:P Sen blev det afro dance igen med Cissi, var lite jobbigt mest i början sen var de som om det avtog eller nå..:S
Så nu har jag sett Kyle XY och ska sätta igång lite gilmore girls och diska det jag har kvar att diska:) Sen om jag orkar ska jag dammsuga och dammtorka i köket:) Jag vet vikken hurtbulle jag har blivit, men jag tror inte att de har med träningen att göra så mycke iaf utan att jag tycker om att se/höra på saker när jag städar och de går så bra med gilmore eftersom jag har sett de miljaders ggr:P


Kommentarer
Postat av: Linda

Dom tar ett prov från "down there" sticker upp en liten pinne som ser ut som en tops och tar nått från livmodertappen och sen skickar dom iväg de för att se om man har livmodercancer eller nå sånt :)



Aaah smart, men dock är frågan om ja verkligen vill veta allt ja lägger pengar på haha Har redan tokshoppat så ja vet inte hur mycket stålar ja har kvar haha

2009-01-27 @ 23:51:32
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0