Spinning = Pain in the ass

Idag har jag inte alls gjort nå mycket, mest bara legat å sett nån film. Jag for ju till BDB och de var då helt lugnt att måla om bara man sen var villig att måla om det om nästa hyres gäst inte tycker om det.

Madde ringde sedan till mig kring halv sex eller när det nu var, sa att är du nu på att köra spinning. NEEJ sa jag, jag orkar inte. Men sjklart så var det bara att stiga upp och bege sig dit. Det var de mest hemskaste jag har varit med om, jag har INGEN kondis what sooo ever! Höll fan på att trilla av cykeln! Var tvungen att sätta mig ner på golvet när det var klart för jag var så rädd att jag skulle svimma...Men men nu mår jag bra iaf:P

Emma ringde för ett tag sen och sa att hon skulle ta mig till luleå och göra mig till kvinna:P hahaha
Nä men Dennis skulle på skolan så jag, Emma och kanske Beppe ska väl upp dit å göra staden osäker:) Nu ska jag gå och duscha sen blir det lite mat och sen sova eftersom man ska upp tidigt imorgon.

Adios Amigos

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0