Städ..

Har ringt och pratat med Frida och sa att jag inte har fått min lön (again) så hon sa att hon skulle ringa till Hans som har hand om lönen. Så jag sa att hon skulle höra av sig efter hon hade pratat med han. Det gjorde hon men hon hade inte riktigt fattat vad han menade med allt så jag fick hans nr och fick ringa och prata med honom själv. Jag gjorde det och han försökte skylla ifrån sig men ändå inte. I slut ändan så skulle jag ringa till honom på onsdag för att se om dom kunde göra en till utbetalning eller nå.

Men jag blir då så förbannad!!!!!!!!! Det känns som om man inte vill jobba när dom inte betalar ut till en..:S grrr

Ska ringa försäkringskassan nu och höra varför jag inte fått nå av dom...

Kommentarer
Postat av: emmeli

men fy fan man jobbar ju för att få lön inte för att det är roligt

2009-01-23 @ 13:12:31

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0