Stigit upp tidigt + ätit palt, bra combo!?

Steg upp halv sex imorse och då var de bara att göra sig iordning för jobb. Så jag for dit och så träffa jag madde som jag skulle jobba med. Vi jobbade tillsammans till vete fan tio kanske sen blev hon jätte dålig så Annika kom och jobbade istället för henne. Var mycket å göra och två newbisar skit bra! Så vi fick dissa några rum men jag fick ihop 8,5 timme den dagen (utan lunch). Sen var de bara att traska hemåt byta kläder, hämta bilen, handla och sen köra till gagsmark. Kom väl fram kring fyra så käka vi palt ett tag senare. Så efter de höll jag på å somna med huvudet på bordet medans jag, morsan och syrran spelade alfapet. När vi hade spelat klart så började jag förbereda resan hemåt igen. Nu är jag hemma och orkar inte göra nå mer ska nog se lite futurama och krypa ner i sängen å sova. Blir jag och Annika imorron igen, hoppas de går bättre då. De är ju inga avresor imorgon så de borde ju gå bra:)

Sorry att jag inte orkade komma på Boknings Festen eller hos dig Linda. Nån annan gång, I promise:P

Natti natt

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0