Take care, now. Bye Bye then.

Har nu sett Handbollen:P Sverige är ju KUNG!!! Måste säga att dessa nya målvakterna som dom har hittat är ju bäst i världen!! Sweet som fan.
Efter handbollen funderade vi på att gå å se bio men istället blev det att gå å handla lite godis och såg först CSI NYC sen blev det Ace Ventura:P Svina bra! Har fan saknat scenen där han kryper ut ur noshörningen! HAHA
Haft en sweet dag och imorron blir de fika med cj och sen ska vi fara på korpen och skaffa kortet och gå på afropowerdance eller vad de nu hette. Hoppas de blir kul! Dock har jag fortfarande lite ont i mina lår...vet inte alls hur jag dansade på kalles i helgen men det måste ha krävt mycke lårmuskler eller nå för jag visste inte att jag hade några förens dan efter...

Andreas: Alla är bara den dom är! Men ett efternamn kanske skulle hjälpa mig på traven...eller hur jag känner dig...:S

Anonym: (Tror detta är Emmeli:P) Men iaf så är det inte jag som orsakade skadan på Emmas läpp utan det skötte hon gode så bra sj:P Hahaa

Kommentarer
Postat av: Andreas

Är inte så märkvärdigt faktiskt!

Sprang över din blogg genom annan blogg....kanske var Lindas kommer inte ihåg.

Vi "känner" inte varandra men jobbade ihop en sväng på CD iaf...

2009-01-20 @ 00:19:02

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0