Ny färg, ny lghet?

Har nu färgat håret, det är blontkoppar guld...har dock ingen bild för jag har ingen kamera...

Har fått veta att jag får kolla på båda lägenheterna:D Vill ju helst se den på trädgårds gatan men hon kommer inte hem förens nästa vecka...

Varit på lunch med Cissi på biggen och snackat om allt möjligt, Jocke kom dit sen också:)

Ormarna är nu matade och fått en ny värme lampa, funderar dock på att sälja dom när jag flyttar in i lgheten...

Ska med Emma på bilbingo sen ikväll:) tvätten tvättas och nu slappar jag lite..Har börjat se serien Being human..

Kommentarer
Postat av: emma

hello!



Nu har jag pratat med min canon-komis och hon sa att det är en tokbra och prisvärd kamera:)

2009-07-08 @ 20:54:18
URL: http://emmahall.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0