Queen of Minigolf

Hejsan svejsan i lingon skogen. Har inte orkat skriva nå för de finns inte nå att skriva om känns de som...

Precis kommit hem från en runda minigolf på norrstrands badet. Jag kickade allas ass:P fick 64 och syrran som var närmast fick typ 71 eller 74 nått sånt:P Swweeet! Första gången, så nu känner jag mig redo att möta kungen, farsan.
Tyvärr kunde han inte närvara denna gång för han var i kåge men men ursäkter ursäkter. Han kände säkert på sig att jag skulle äga idag:P

Har inte berättat om PDOL heller sorry dudes. Var inge speciellt detta året. Gick ut tors-lördag var nykter både torsdag och lördag. Blev så bakis efter fredan. Som vanligt fast tråkigare hade inte rätta stämningen. Skulle faktiskt kunnat vara i sommarlandet för det var så lite folk där och då hade man chans att sitta ner men men.

I veckan har jag jobbat och sovit alldeles för lite...i tisdags så for jag till gagsmark efter jobbet var uppe väldigt länge med mamma å alex å mirre och såg först transformers och sen twilight (jet again). Sen igår så efter jobbet så for jag med morsan och mona på bilbingo och vann sjklart inte...men kom hem vid elva såå blev inte så mycke sömn där heller...

Nu ska jag se om jag kan lägga upp lite info om filmer jag har sett..

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0