Skit dag number ono!

Började ganska lugnt, försov mig lite grann.Vaknade av att dennis ringer och jag hörde inte ett ord av vad han sa (dålig sändning hos dom) så jag sa " Men dennis vad är de jag hör inte vad du säger"...Då fråga han om hans bilnyckel som ligger i Emmas bil. jasi jasi..Så strax efter de så ringer brorsan "jag står här nere.." då var de bara att skynda sig in i kläderna.  Och bege sig, allt funka bra tills jag å scannern inte alls kom överens och jag övervägde starkt att ta nå järnrör å banka skiten ur den. Sen när klockan närmade sig coop dags så var de bara att bege sig från åkeriet.
Väl hemma så såg jag ut som ett skogsmulle! Tänkte platta håret, genom halva håret så lossnar kabeln från själva tången och landar i min hand och jag får en stöt genom hela armen....en dollarstore platt tång så...men va fan aj!!! jaja så jag fortsätter dagen och går till coopen. När jag är där så går allt bra, tills jag ska flytta in en pall med grillar mellan två andra pallar, gick inte så bra för de var lite trångt. Så jag tar i allt jag har och stöter in knät i pallbjörnen! AJJJJJJJJJ!!!!

Så min dag har inte varit den bästa, fortsatte i kassan sen så när jag väl slutade så ville jag bara hem å dra täcket över huvudet! När jag kommer hem så gör jag mat, ugnstekt lax på genebröd:D Sen så sätter jag mig å läser i soffan och somnar! Så när jag väl vaknar så tänker jag gå å lägga mig för dagen men somnar inte och så ringde Emma och då blev jag ännu piggare...

Så nu har jag avfärgningsmedel i håret och väntar på att få skölja ut det...

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0