Sommar...

Ligger i sängen å känner mig allmänt bitter på livet, har nyligt slutat jobba och har väl bara varit en sån där dag då man vill ha semester!! Var ledig igår MEN inte var de lika fint väder som idag...:(
Var å kolla på lgheten igår och blev VÄLDIGT besviken...:( Så jag tackade nej till den. Men jag tackade Ja till prästgårdsgatan så får jag veta på torsdag vad den som ligger före mig har sagt...

Jobb hela veckan till söndag..:( VILL HA SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill vara ledig hela nästa vecka men jag har inte råd..:( Skulle dock vilja bli av med torsdag och fredag...

Har hittat kameran som jag vill köpa:)




Kostar dock en massa...:(

Ont i ryggen och vet inte riktigt vad jag har gjort...å tänker inte betala 400kr för att fara till naprapat eller hur de nu stavas...kommer säkert bli bra..

Bara massa gnäll jag vet men så känner jag mig just nu...

Pubafton i helgen var helt ok tills jag fick jätte huvudvärk och gick hem vid tolv..

Nu lyssnar jag på Harry potter och håller på med 3 böcker just nu:) Harry potter 5, brisingr och twilight. Måste ju göra nå när jag äntligen vill se på tv och min box till tven har gått sönder igeen...

jaja hoppas era liv är bättre:P kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva då...hoppas du får lägenheten på prästgårdsgatan ialla fall =) Kraaaaaaaaaam!

2009-07-14 @ 22:03:27
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0