Bad day...

Dagen som började så bra och slutade väldigt tröttsamt...
Gick till systemet och sen till röda, köpte lite food. Var på coopen tidigt och satte in sakerna i mitt skåp precis när jag stänger igen låset så kommer jag på att jag har nyckeln i väskan och väskan är i skåpet!!!! FUCK!
Jaja tänkte jag, niklas kan fixa det åt mig...
Så jag äter i lugn å ro så frågar jag kerstin om hon kan ringa niklas och be ha komma och knipsa upp det. Hon går iväg men sen så ringer hon upp igen och säger att han inte har nån bultsax eller vad den då heter. Så jag ringer upp han och han säger att coop har skaffat in en egen som just nu var spårlöst försvunnen och de som var så typiskt är att han hade tagit hem sin egen för två dagar sen. Så han skulle ringa Leif vaktmästaren men då svarade han inte så jag satt där i kassan och tänkte vars fan ska jag sova...:( mina lghets nycklar var inne i skåpet...

Men då kom smarta jag på att jag har världens bästa pappa som har två företag som borde ha nån sak som kan knipsa saker! hihi så jag ringer till han och han komme sen efter fyra och hjälpte mig. Tur att man har nån som är villig att hjälpa en!! Erika var som tur inne i stan så jag köpte ett nytt lås och så fick hon den nya nyckeln av mig. Då berätta hon att när hon låste in nyckeln så använde niklas bara en hammare och skruvmejsel..tydligen är man inte lika poppis som man trodde....:'(

Nu har jag tröst ätit och ska sova gott igen så får vi hoppas att morgon dagen är bättre...


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0