Ge swettsing!

Min lägenhet är en bastu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag dör! Har öppet alla fönstren å de är fortfarande svin varmt här inne..hjälper ju inge för de e ju så varmt ute...!
VILL FLYTTA NU TACK!!!

Tittat på alla fina bilder från Almuñecar där tjejerna tillbringade midsommar.

Har jobbat idag, försov mig självklart. Eftersom jag har solbränt mig, min lghet är en bastu och alla dessa myggbet så låg jag å vred mig i sängen till 4 på morgonen, så jag hörde inte väckarna som jag hade ställt...
Det blev en god lunch med Emma på pitstopp. När jag slutade så käka jag å brorsan sen blev det att fara å se mirre spela match mot Finland..tyvärr så losa dom och jag skriker som en galen 75 årig hostig tant...Tillslut går man därifrån å tänker fan tom jag skulle kunna träna dessa ungar bättre...:P

Sen så skjutsa brorsan hem mig så nu ligger jag här i värmen å smälter bort...Imorgon börjar jag 7 på morron så de blir säkert att städa kassorna å sen sitta 2 h...not najs men Erika jobbar så de e ju bra:)

Försökte få tag i madde men jag tror hon e på bio, trodde dock att dom skulle se den sena bion men men..

Håller också på att samla ihop saker till brorsan, nästa vecka är jag nämligen i kramfors tis kväll till torsda kväll. Brorsan ska byta lgh, dom ska separera han å Allan, gick tydligen inte så bra att hålla varsin städvecka mm men men bättre att flytta isär så man inte blir ovänner. Så blir väl att springa på ikea och köpa lite saker för brorsans pengar:) Har samlat ihop tallrikar, bestick, glas, stekpanna mm åt honom, så de blir nog bra.

Jaja nu ska ni få återgå till era mycke roligare liv:) kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0