Get some sleep ej?

Börjar inte förens kl 15.15 så de är himulskt skööönt!! Har sovit sovit å sovit lite mer, riktigt skönt. Så nu har jag sett klart Night att the museum 2, somnade visst när jag såg den igår. Jag ska gå till jobbat lite tidigare, kring 14 för jag ska förbi systemet och sen köpa lite mat och käka de på jobbet.

Fick en räkning igår från tandläkaren! Trodde jag skulle falla av stolen, 2090kr!!! Ringde direkt till dom men då hade dom stängt för dagen. Så jag ringde nu när jag hade vaknat. För det är så att jag har ett abonnemang så dom drar 190kr varje månad. Men hon i telefonen verkade inte heller förstå varför dom hade skickat de. Men jag skulle hålla utkik så dom skulle dra de nu i slutet av månaden:)

Börjar närma sig "semestern" hela tre dagars ledighet, alltså midsommar. Som ni vet kommer jag tillbringa denna midsommar med familjen och Madde A, hennes familj och hennes föräldrar. Äta gott, fiska och spela massa spel:) Sweet!
I måndags så hade vi möte om de hos syrran och mamma cyklade dit med diva. När vi kom fram så hade inte mamma kommit dit än. Hon kom samtidigt som dom andra och hon hade världens bula på huvudet. Hon hade cyklat förbi ett rött staket och från ingenstans så började en hund skälla och Diva blev skit rädd och sprang rakt in i cykeln så mamma ramla omkull:( Hon fick då en stor bula på skallen, armbågen och knät. Som tur är så mår hon bra och hon håller på att vila upp sig till helgen nu:)
Men vad lär man sig av detta JO använd HJÄLM! Det roliga var att Alex har ju cykel och hjälm och när mamma hade köpt sin så hade han sagt nu måste du också köpa hjälm mamma. Men vi är ju vuxna, ähh inte behöver jag nå sånt...

Nu ska jag göra mig iordning för en härlig dag:) hugs and kisses

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0