Handlat en jääävla massa:P

Idag efter jobbet så for jag å madde till systemet...INTE BRA! haha köpte baileys, amaretto, midori, kahlua och vodka...hmm ska nog bli full imorgon:P Med detta kan vi göra Midori sour, amaretto sour, screaming orgasm, godmother, black russian, white russian, colorado bulldog och en shot Quick fuck:P sweeet!!
Dock väldigt besviken att dom inte hade Chambord!!!:( Den är sååå himulskt god. Svarta hallon är de mmmmmmm! Det är nämligen bara en beställningsvara...:S å de skadar ju inte att flarran e gode snygg!

Efter den mega långa kön så komme katrin och vi begav oss först till coop för att köpa oss en parisare för 10 spänn plus festis:P hihi inte illa..
Så for vi till Ö&B...INTE BRA! Handlade för nästan 500 spänn...Köpte en egen fiskelåda! MOAHA My shit! rör ej:P Så massa annat nödvändigt. Så blev de djurmagasinet där jag blev förälskad i en guldhamster som nu enligt mig heter Bertil! Men jag köpte inte nå:P
Men då kom Dollarstore..Inte så farligt faktiskt, köpte mest till Emelie, 4 pack tvättlappar. Katrin var så snäll å skjutsa hem mig så jag slapp bära allt!

Så nu har jag städat undan lite granna och håller på att tvätta...Arbetskläderna var de dags för å hade slut strumpor. Måste dock köpa nya strumpor denna PDOL..börjar gå sönder en del av dom iaf..

Snart ska jag ge mig på min gigantiska hög med disk:S vill dock inte men men...     

Kommentarer
Postat av: emmeli

det är nog den snyggaste flaska jag nånsin sett!!! vad roligt nu när ni kan blanda en massa drinkar =) och snart ska vi ha glaskurs!

2009-06-12 @ 20:12:16
Postat av: niclas

Tur du jobbar på coop idag.. men varför står du i kassan och inte sitter?

2009-06-13 @ 17:10:16

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0