Träskmonster!

Jag var å fiska igår med Emma och Dennis i hemmingsmark. Fick en abborre men sjklart så lossna den precis innan jag fick in den i båten:( Så när jag skulle ta bort lite sjögräs från kroken så for den in i min tumme...märkte idag att jag hade lite ont i den...ajaj...kanske blir ett träskmonster!:S
Efter fisket så for vi till Emma och spelade canasta, kanasta (?) vet inte hur de stavas. Himla kulit spel faktiskt. Det var jag, emma, emmeli och johan. Det är ett spel som måste spelas igen. Blev gode så sent, var väl hemma kring ett, halv två...och jag hade stigit upp typ tjugo över fem.

Idag har jag SOVIT äntligen, å länge blev de. Så duscha jag och såg nå serier innan jag började. Träffade Linda idag!! Skita kul. Var väldigt längesen jag såg na, blir nog att fara å hälsa på henne imorgon och se hennes nya hem. Elle rättare sagt Linda och Jims place.

Så nu ligger jag å ser Law and order:)

Kram  

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0