Fina Fisken

Igår vad gjorde jag då...
Jag klippte mitt hår eller en frisör gjorde det:P Blev bara att ta topparna, kändes skönt att få det gjort innan resan. Sen skulle jag köpa hårfärg men dom hade slut på coopen men det kommer in på torsdag. Så vad hände sen, jag gick hem och läste lite mer Eragon, så pratade jag med Emma som senare kom och hämtade mig så hjälpte jag henne att packa undan lite ur kartongarna och så fick jag mat av Dennis:) Så planerade vi festen så vi fick iaf upp en grundplan. Vi fortsatte med lite upp packande sen kom jag på den underbara planen och med Emmas godkännande så genomförde vi den. Det blev marshmallows som vi grillade i kaminen men eftersom jag och emma inte riktigt tycker om dom så fick jag ännu en smartare idé att vi skulle sätta en mellan två brago kex och det blev en hit. Vi prövade också he på chocklad med banansmak sås på men det blev lite för mycke...:S Sen kom Dennis familj så då fick Emma skjutsa hem mig för att jag skulle på gympan med the other girls.

Idag har jag jobbat och ätit lax till middag, varför äter man inte de oftare det är ju så himla gott. Så har jag läst och nu ser jag Medium:)

Jaja ha de kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0