Fostermamma

JO emmeli det ville jag med, är faktiskt inne på det fortfarande men det är inte det jag tänker bli utan senare när man har fått sina barn (om det nu händer) så kan man ta hand om några andras:P Och om man inte kan få egna så ska jag isf adoptera:P

Har inte berättat en sak som hände igår hos mamma och pappa. Deras säng brakade sönder yet again. Men denna gång satt jag på den och min fot fick sig en smäll. Så om ni vill vete hur bred mammas å pappas sänggavel är så kommer det ett tag till vara inprintat på min fot i en blåaktig färg. Något som också hände var att Diva tror jag fick sig en liten smäll för hon gnällde till ganska ordentligt men jag har klämt och känt överallt på na och hon verkade inte ha nå ont nånstans. Men hon brukar ofta ligga under sängen och det kunde ha gått väldigt illa:S

Håller på att diska, snart klar:P Ska nog göra som du säger Emmeli och ta papptallrikar resten av veckan...Men det är ju inte bara de som måste göras utan det är masssooor mer..:S men men det ordnar sig!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0