I don't know...

Jag har för mig att jag har läst den men det jag inte är säker om är om jag har läst den klart. Kommer ihåg nå om att hon typ lånar en 50 lapp av nån chef eller arbetskamrat på nått event som dom skulle skriva om. Låter det bekant!?

Jag sitter hos morsan och farsan å har varit här sen typ halv fem. Först var det för att jag skulle gå ut med hundarna för dom var borta. Men sen tänkte jag att jag skulle ta med mig lite tvätt...ångrar jag lite nu för klockan är nu kvart över nio och den är fortfarande inte torr....
Det som är skönt iaf är att imorgon har jag sovmorron:P Börjar inte förens ELVA:P SWEET! Och så jobbar jag bara i 3 timmar om nu inte Thomas eller Åsa får för sig något annat.
Kanske blir en fika på stan imorgon efter jobbet med Cj, men inget är bestämt ska höra av mig imorgon när jag har slutat så får vi se.

NU ska jag dra byebye

Kommentarer
Postat av: emmeli

oj jag minns inte, det är mycket möjligt men det var så längesen jag läste den. nu har jag också läst den bortlämnade flickan huvva den var bra jag snyftade massor. stackars alla barn, så inatt var jag helt inne på att skaffa en massa fosterbarn men nu har jag blivit psykisktstabil igen å insett att det är nog inte riktigt min grej.

2009-03-06 @ 19:48:44

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0